Szépséglabor

Event | Aussie Miracle Recharge kollekció bemutató

2014. április 25. Szépséglabor Szólj hozzá!

Event | Aussie Miracle Recharge kollekció bemutató



Tegnap a Vogue hajón debütált az Aussie legújabb kollekciója, a Miracle Recharge. Mivel nagy rajongója vagyok a márkának, már nagyon kíváncsi voltam az új termékekre és tudtam hogy néhány kedvenc bloggeremmel is találkozhatok majd, természetesen nem hagyhattam ki. Hoztam egy kis beszámolót. ;)
 

Az esemény rendhagyó volt abban az értelemben, hogy nem csak újságírók és bloggerek vehettek részt rajta, hanem a márka kedvelői is. Maga a bemutató is különleges volt, a termékeket egy kellemes beszélgetés keretén ismerhettük meg, ennek résztvevői Festy (festyinstyle), Magdi (beautyjunkie) és Mesi és Panni (styleandblog), a beszélgetés fonalát pedig Ada szőtte. :) Volt aztán szó mindenről, a magyar nők és a divat kapcsolatáról, szépségpraktikákról, hajápolási tippekről és a végén még a bloggerek táskáinak tartalma is az asztalra került. Azok a feneketlen táskák...!:D

Az Aussie termékeit helyben kipróbálhattuk, de a goodie bag-ben is hazajött velem egy, és éppen a volumennövelő, ami leginkább passzol most a hajamhoz. A lányoknak nagyon jó szeme volt azt hiszem. Természetesen jelentkezem majd teszttel is róla, amiben a kollekciót is bemutatom majd kicsit jobban. Elöljáróban annyit hogy már most rajongok érte! A Style and Blog gyönyörű ékszereit is megcsodálhattuk, utólag már nagyon bánom hogy nem kaptam fel őket és kezdtem el gyorsan futni! :D Komolyra véve a szót, legközelebb nem hagyom ki az alkalmat és vásárolok belőlük, mert tényleg fantasztikusak és a trendnek megfelelően is kötelező darabok. 

Volt akivel már találkoztam párszor és volt akit most ismerhettem csak meg, de mindenki annyira kedves és közvetlen volt, hogy mire feleszméltünk már összepakoltak körülöttünk, ennyire belemerültünk a beszélgetésbe. Nagyon jól éreztem magam, jó volt a lányokat kicsit közelebbről is megismerni, remélem lesz még ehhez hasonló alkalom!

 

Bár kevés kép készült mert feszülten figyeltem rá hogy milyen kincseket rejtenek a blogger-táskák, de a sok szöveg után akkor most jöjjön egy kis fényképes beszámoló is! :)

 
 



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása