Szépséglabor

Körömdíszítés - kellékek az ebay-ről

2014. január 15. Szépséglabor Szólj hozzá!

Körömdíszítés - kellékek az ebay-ről




Az utóbbi napokban a betegség miatt teljes lakásfogágra voltam ítélve, ígym sajnos még nem tudtam kihasználni a januári leárazásokat. De! A barátom rákapott az ebay-re, és megéreztem a vásárlás lehetőségének édes illatát...:) Első körben beszereztem néhány kelléket amikkel a jövőben remélhetőleg sok sok változatos manikűrt fogok majd készíteni. 



Ecsetek:



Ezeket az ecseteket a Wish for beauty blogon láttam egy rendeléses posztban és rögtön le is csaptam rájuk. Innen is köszönöm! :) Régóta gondolkodom ilyen körömdíszítő ecsetek beszerzésén, rengeteg lehetőséget rejtenek magukban, hisz mindféle minta megrajzolható velük. Innentől kezdve már csak a kitartásomon és a kézügyességemen fog múlni a dolog...:) kb. 370.-



Pöttyöző eszköz:


Épp tegnap került ki a blogra egy pöttyös manikűröm, a Pinteresten pedig annyi gyönyörű és ötletes inspirációra leletem a témában, hogy gondoltam rendelek egy készletet amivel elkészíthetem őket. Eddig egy itthon "barkácsolt" kis eszközzel dolgoztam: egy gombostű beleszúrva egy dugóba, amit a barátom lefaragott háromszög alakúra, hogy kényelmesebben és biztosabban foghassam. A funkcióját tökéletesen betölti, de szeretnék különböző méretű pöttyöket gyártani, ezért rendletem ezt a szettet. kb. 430 .-



Körömdíszítő szalag:

Egyszerű a használatuk ugyanakkor nagyon lárványos eredményt érehtünk el az ilyen színes szalagokkal. Én egy 10 darabos csomagot rendeltem mert igazán csak az alapszínekre van szükségem, de akár 30 féle színt is választhat az aki nagyobb változatosságra vágyik. Az interneten szebbnél szebb inspirációkat találtam ehhez a manikűrtípushoz, már alig várom hogy kipróbálhassam őket! kb. 220.-



Körömdíszítő fólia:



Egyik nap megálmodtam egy pin up manikűrt és azon gondolkodtam hogyan fogok majd egy olyan igazi piros csókos szájat rávarázsolni a körmömre. Aztán az ebay-t böngészve rátaláltam a megoldásra. Bár a fóliázós technika nem a legegygszerűbb, mégis bízom benne hogy ilyen kis mintával én is boldogulni fogok. Már csak a hozzá szükséges ragasztót kell beszereznem, azután még folyik a keresés.
kb. 220.-


Ezeket a termékeket rendeltem meg, mindet Kínából, így akár 3 hét is lehet a szállítási idő. De az árukat tekintve ez igazán nem nagy probléma. :) Ha mind megérkezett, természetesen bezsámolok majd róluk.

A végére pedig inspirációként összegyűjtöttem néhány manikűrt, amiket ezekkel az eszközökkel lehet elkészíteni.

forrás:Pinterest



Melyik körömdíszítő technika tetszik nektek leginkább? 
Vásároltatok már hasonló kellékeket ebay-ről?





Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása