Szépséglabor

Crazy Me - A komolytalan bemutatkozás :D

2013. október 03. Szépséglabor Szólj hozzá!

Crazy Me - A komolytalan bemutatkozás :D




Tadammm! Ez vagyok én. Vagyis az egyik oldalam, a dilisebbik. :) Ma eszembe jutott, hogy még nem is "találkoztatok" velem, és úgy gondoltam ez lesz a legjobb módja a bemutatkozásnak, így nem feszengek annyira. A képeken legalábbis ennek nyoma sincs...:P 




Szóval itt vagyok, 24 vagyok, egyetemista vagyok, blogger vagyok, vásárlásfüggő vagyok és igen, magamat fényképeztem le egy tükörben. :D Közel 4 éve van mellettem egy szuper pasi és van  3 cica a közelemben, Eperke kicsit idősebb mint az újoncok Garfield és E.T.. Utóbbi cica nevét máris megértitek majd amint mutatok róla fényképet...:D Szeretek olvasni, inkább klasszikusokat, mint az aktuális irodalmat. A filmekből is nagyon szeretem a régieket, amiket a barátom 1990-t! megelőzően egységesen csak "kosztümös filmek"-ként emleget.:)




Nagyon szeretek fényképezni, az a típus vagyok aki egy sima ebéden is csinál 100 fotót mindenkiről, de én mintha ott sem lettem volna, egyen sem szerepelek. A cicákról van vagy 1000 kép, rólam kb. 5 az évben....:) Egy Canon 1100D-vel fotózok mindent ami a szemem elé kerül. Nagy álmom volt évek óta egy tükrös fényképező, és végre tavasszal teljesült a vágyam.^-^ A blogon lévő képek is mind ezzel készültek.




Kedvencem fekete-arany páros, a piros és korall rúzsok, a bokacsizmák és a kalapok. Kedvenc üzletem a Mango. Illatom a vanília, amit minden formában gyűjtök a testápolótól kezdve a gyertyán át a parfümig, na meg persze sütiben is szeretem. :) Mikor valaki megpróbál lefényképezni mindig zavarban vagyok és hülye fejet vágok ( egyszerre próbálok mosolyogni is meg nem is és ebből egy egyedi de annál furább csücsörítés születik, ami az egyik védjegyem :) ). Az önbizalomnak sokszor híján vagyok, ezért is nem láttatok még. De szeretnék nyitottabb lenni felétek, ezért született ez a poszt, ez az én első kis lépésem...:)





Hát ennyit rólam, remélem nem bánjátok hogy ilyen "komolytalan" módom mutattam meg magam, és hogy ezután talán közelebb érzitek majd magatokhoz a blogom és engem! Én nagyon szeretném! :) 



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása