Szépséglabor

Glamour napok, Day 1. - Sminktermékek

2013. április 12. Szépséglabor Szólj hozzá!

Glamour napok, Day 1. - Sminktermékek

Sziasztok! Eljött végre a "nagy hétvége", gondolom sokan még most is shoppingoltok.:) Én ez alkalommal úgy döntöttem, felosztom ezt a 3 napot tematikusan és nem egy nagyon hosszú és fárasztó napot vásárolok, próbálgatok végig. Íme az 1., vagyis a Sminknap szerzeményei! :)


 Clinique Chubby Stick Intense - Heftiest Hibiscus

 Yves Rocher -  Vanilla EDT

L'oreal Blackbuster tus


Nem akartam abba a hibába esni, hogy olyan dolgokat is megveszek amikre nincs is szükségem csak azért mert akciósak, ezért nagyon céltudatosan vásároltam, és ahogy láthatjátok nem is vittem túlzásba.:)
Amik az első nap velem jöttek:

Clinique Chubby Stick Intense - Heftiest Hibiscus: Nagy kedvenceim a chubby stickek, és ezt a színt egyszerűen muszáj volt beszereznem. Csodálatos, intenzív korallos narancs, tökéletes a tavaszi/nyári szezonra. Eredeti ár: 5200 Ft.; a 2000 Ft.-os kuponnal 3200 forintot fizettem érte

Yves Rocher Vanilla EDT: A kakkuktojás. ) Nem sminktermék és igazából nem is volt akciós, mivel zöld pontos termék, de annyira szeretem az illatát, hogy megvettem. Én törzsvásárlóként sokszor kapok 40-50%-os kuponokat, és az egyiket pont a napokban használtam fel, írok is majd a szerzeményekről.  Egyébként a parfümről a Girl's corner blogon olvashattok itt, én is így találtam rá. A vanília a kedvenc illatom, ezért nagyon örülök hogy tiszta formában fújhatom magamra. Az EDT nagyon finom, tartós, tökéletes!:) 1200.- / 20 ml

L'oreal Blackbuster tus: A L'oreal a tavaszi/nyári trendje a szemre helyezi a hangsúlyt, ennek jegyében került nemrég a boltokba ez az új tus is. És az arca ki más lehetne, mint Palvin Barbi!:) Azért szerettem volna megvenni: mert bár nagyon szeretem a zselés tusokat, de sajnos nem mindig van reggel időm és türelmem a tökéletes ív megrajzolására; szeretem a hangsúlyos tusvonalat, egy erős rúzzsal főleg; a szemceruzát sokszor kevésnek érzem. Ezekre várok megoldást ettől a tustól, és mivel sok jót olvastam róla, nagy reményeket fűzök hozzá.:) Eredeti ár: 1999.-; 50%-os kuponnal 999 Ft.-ba került 

Amiken még gondolkodom: Maybelline Color Tatto - Eternal Gold; Max Factor Coloour Elixir Giant Pen Sticks; Max Factor Clump Defy szempillaspirál; illetve a Mülleres L'oreal kupont is tervezem felhasználni :)

És még egy jó hír a végére: 
Már kapható a Chubby Stick Shadow Tint For Eyes, vagyis a szemrevaló stickek!


Ti hogy álltok, mit vettetek az első napon? Nektek is van taktikátok?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása