Szépséglabor

ÚJ Rimmel rúzsok by Kate

2012. november 24. Szépséglabor Szólj hozzá!

ÚJ Rimmel rúzsok by Kate
Végre hozzánk is megérkeztek az új matt Kate Moss rúzsok. Más számozással, más árnyalatokkal, de a mieink. :) Átdolgozott formula a még kényelmesebb viseletért, gyönyörű, gazdag színek, hosszan tartó matt hatás. Ezt ígéri a Rimmel.  A bejegyzésből kiderül Kate betartja-e amit ígér. :)


Igen, betartja.:) Ha lehet ez a kiadás még jobban sikerült mint az előző, nagyon kényelmes viselni ezeket a rúzsokat, főként ahhoz képest, hogy mattak. Nem vagyok nagy rúzsos (még) így nem próbáltam még ki sok sok márkát (még), de én így képzelem el az ideális rúzst. Kényelmesnek.



Több helyen is szétnéztem, és mindenhol 4 árnyalatot találtam: klasszikus piros (Kiss of life, egyedül névvel?), pink, nude rózsaszín (105) és korall (109). Mind kísértetiesen hasonlít már meglévő Rimmel árnyalatokra, kettő ráadásul épp az előző Kate kollekcióból... A különbség a finishben és a formulában van. Külföldön nem ez a helyzet, ott 5 árnyalat kapható, a piros és a korall egyezik csak meg az itthoniakkal, és sajnos ide nem ért el a legszebb, bordó-bogyós szín sem. De hátha későbbre tartogatják a kimaradt árnyalatokat! ( Nem hiszem :) )
A külcsíny azonban megegyezik, piros alap, fekete Kate logóval. Szép és mutatós mint Moss kisasszony. :)


Első körben csak a 109-es korallt hoztam el, de ez rögtön meghódított. Imádom az ilyen narancsos rúzsokat, jobban is mutat rajtam mint a piros, remélem még divatban maradnak egy ideig!:) És ma végre sikerült lefényképezni jól a színét, elég közel áll a képen látható swatch az eredetihez. Képek alapján nekem hasonlónak tűnik a Vegas Volthoz (MAC), de nem tudom összehasonlítani őket sajnos (még). :)

Nem bírtam ki még egy Kate rúzs nélkül, így második körben még velem jött a 105-ös, annak ellenére, hogy nekem megvan a hasonmása az előző Kate kollekcióból (08-as). De annyira jónak találtam a korallt, hogy ezt is elhoztam, és ilyen árnyalatokból sosem elég. Erősebb szemsminkhez bármikor bevethető, mindenhez megy, igazi jolly joker.


Mindkettőt nagyon kényelmes viselni, a színek 3-4 órát tartanak, ezután egyenletesen kopnak. Velem még nem történt meg hogy ne éreztem volna, hogy na most rúzs van rajtam, csak ha ezeket viselem. Egyszerűen nem nehezítik el az ajkakat, nem szárítják ki, ezért is szerethetőek annyira.  A korall azóta is a kedvenc rúzsom, és azt hiszem sokáig az is marad (talán a Vegas voltig :)). 


Ti hogy álltok a matt rúzsokkal? Kedvencek?


Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása