Szépséglabor

NUXE RÉVE DE MIEL | A KULTBALZSAM

2015. február 11. Szépséglabor Szólj hozzá!

NUXE RÉVE DE MIEL | A KULTBALZSAM

nuxe_lipbalm.png

Minden 28. másodpercben elkel egy tégellyel, ennyire kedvelik világszerte a Réve De Miel ajakbalzsamot. A Nuxe tavalyi megjelenésével itthon könnyen elérhetővé tette a bloggerek, és mindenki kedvenc fegyverét a száraz és cserepes ajakak ellen. De tényleg ennyire jó ?!

nuxe_lipbalm_2.png

Igen, tényleg. Ezen a télen extrém módon kiszáradtak az ajkaim, és a megoldást keresve össze is gyűlt egy halom ajakápoló mindenféle márkától. Bár sokat nagyon megkedveltem (a cseresznyés Carmex az egyik legjobb dolog), egyik sem tudta teljesen megoldani a problémát. A Réve De Miel-ig.

Eleinte nehezen szoktam hozzá a textúrájához - nehéz és sűrű, szinte darabos és ezt felkenve is lehet érezni, ráadásul órákon keresztül. A matt hatás is szokatlan egy ajakápoló esetében, de éreztem hogy végre, ez segít. Ezért megbarátkoztunk és azóta az esti rutinom elegedhetetlen része elalvás előtt felkenni. A benne lévő shea vaj és édesmandula olaj puhítja és nyugtatja a bőrt, a méz a regerálásban segít, az E-vitamin pedig megvéd a további kiszáradástól. A mennyei citrus illatát, ami este felér egy kis aromaterápiával, a grapefruitnak és a citromnak köszönhetjük.

Nagyon szeretem rúzs alá használni, mert amellett hogy hidratál és egyenletes alapot ad, a rúzsomat is biztosan a helyén tartja.

Dárágább, mint a drogériás ajakápolók, viszont ezzel a 15 grammal hónapokon keresztül biztosíthatjuk az ajkainknak az extra ápolást. Én 2 hónapja használom minden nap és a képeken jól látszik, hogy milyen kevés fogyott belőle. A Réve De Miel egyébként nemrég töltötte be a 20-at, szerintem érdemes megünnepelni ezt a szép kort egy tégely beszerzésével - a telet követő regeneráláskor jól fog jönni!

nuxe_lipbalm_3.png


Találkoztatok már a Nuxe legendás balzsamjával?
Szerintetek megéri az árát, vagy esetleg túldícsérik?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása