Szépséglabor

One haul for the hair

2013. november 24. Szépséglabor Szólj hozzá!

One haul for the hair





Sziasztok! A nyáron könnyen kezelhető, fényes, egészséges hajam a hideg idő beköszöntével egyszerre száraz, töredezett, gubancos valamivé változott, ami maximum 2 napig vállalható hajmosás után. :( Ezért szinte megszállottja lettem az utóbbi időben a különféle hajápolóknak, samponoknak és mindennek ami egy kis reményt adhat a hajam állapotának helyreállításához és általánosságban amitől szebb lehet egy lány hajkoronája. :)
Összegyűjtöttem milyen termékeket vásároltam eddig ennek jegyében.



L'oreal Elnett Satin / de Luxe hővédő és styling spray: Míg az Elnett hajlakkokat már viszonylag régóta megtalálhatjuk a Müllerek polcain, a hővédő család tagjai csupán egy hónapja jelentek meg itthon is. Sok frizurakészítős videóban találkozhatunk velük, sok dicséretet is kaptak így alig vártam hogy én is kipróbálhassam őket. 3 típusa van: hajegyenesítő; volumennövelő és göndör hajra való. A hővédelem mellett a formázásban is segítenek, tulajdonképpen 2 az 1-ben termékek. Én a volumennövelőt vettem meg, kétszer használtam már és az eddigi tapasztalataim nagyon pozitívak. Volumen az van! :)

L'oreal Elnett Satin / de Luxe hajlakk száraz hajra: Ezekről a hajlakkokról csakúgy áradoznak a külföldi bloggerek és a fodrászok is. Még nem találtam meg ezen a téren az igazit, a legtöbb hajlakk vagy nem tart vagy összetapasztja a szálakat vagy iszonyú illata van, néha mindhárom egyszerre. Szóval nagy reményeim vannak, főleg mert azt a verziót vettem meg ami kifejezetten száraz hajra való, vagyis elvileg még javulhat is az állapota. Remélem végre megtalálom a nagy hajlakk Ő-t! :)

John Frieda Frizz Ease intenzív hajmaszk: Nagyon szeretnék puha, fényes, lágyan a vállamra hulló hajzuhatagot, persze ki nem! :) Ehhez persze kell egy igazán jó hajpakolás. A John Frieda pakolásokról csupa jót olvastam és óriási plusz pont hogy kis kiszerelésben is kaphatóak. A felét már elhasználtam, egyenlőre nagyon tetszik a hatása és úgy érzem közelebb kerültem a szép hajkoronához. :)

Dove Hair Therapy refresh & care szárazsampon: Ez a legeslegjobb dolog amivel a hajammal kapcsolatban találkoztam. Na jó ez nem biztos de tényleg zseniálisan sikerült a Dove új szárazsamponja. Nehezen állom meg hogy ne írjam le a részleteket, de szeretnék saját bejegyzést szentelni neki, mert megérdemli. Annyit csak hogy a dolgát hibátlanul teszi, de ezen kívül sok pluszt is kínál mint styling eszköz.

Aussie Miracle Moist sampon és balzsam: Nyáron a volumen növelő változatot használtam és nagyon szerettem. Mivel a hajam mostanában nagyon száraz, a hidratáló verziót vettem meg ezúttal a hozzá tartozó balzsammal. Remélem ők is beválnak majd és segítenek egy kis puhaságot csalni a hajvégeimbe.

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor mélykondícionáló balzsam: Hajregeneráló hajbalzsam, ami ígérete szerint visszaállítja a haj kezelhetőségét és fényét, miközben segít a száraz hajvégek helyretételében. Remélem ez így is lesz! :) 

Dove Hair Therapy Split Ends Rescue hajbalzsam: Kifejezetten a hajvégek helyreállításra megalkotottt balzsam, ami még a szétvált hajszálak problémájában is megoldást nyújt, miközben hidratál is. Szép és talán kissé eltúlzott ígéretek, azért reménykedni szabad. :)








Remélem sikerül javítani a hajam állapotát, ez most nálam a legfőbb cél szépségápolás téren. Mindenképp beszámolok az elért eredményekről a blogon. Hamarosan jövök részletes tesztekkel is, ha valamire kifejezetten kíváncsiak vagytok, írjátok meg kommentben! ;)






Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása