Szépséglabor

Július legjobbjai #1 - sminktermékek

2013. augusztus 01. Szépséglabor Szólj hozzá!

Július legjobbjai #1 - sminktermékek





Sziasztok! Nagyon-nagyon rég nem jelentkeztem már, amit nagyon-nagyon sajnálok. :) De most itt vagyok, remélem kitart a lendületem és legalább annyi bejegyzés születik majd mint a régi szép időkben!:) Titkos kis terveket dédelgetek a blog jövőjével kapcsolatban, de mivel még minden képlékeny nem akarom elszólni magam, ezért egyenlőre minden marad a régi kerékvágásban és hallgatok felőlük. 
És akkor ezután a kis felvezető után vágjunk is bele a júliusi kedvencekbe!;)


Ha össze kellene foglalnom egy szóban az előző hónapot, azt mondanám MELEG! Ha pedig kettőben akkor: NAGYON MELEG!:) Ennek a körülménynek, mármint hogy meleg volt, megfelelően szépen átalakult a napi rutinom, új és régi termékek kerültek előtérbe. A fő kritérium mi más lehetett volna mint a tartósság és a vízállóság, így most olyan termékeket mutatok meg, amik nekem beváltak 30 fok felett is.
Sajnos ebben a hőfokban leolvastak rólam az alapozóim, és igazából nem is volt szükségem erős fedésre, így szerettem volna valami alternatívát találni, a Maybelline Dream Pure BB krém lett végül a befutó. Minden nap ezt használom, és nekem nagyon bevált. Jó a fedése, tartós nagy melegben is, és úgy veszem észre valóban szebb lett a bőröm mióta használom, ugyanis 2% szalicilsavat tartalmaz, direkt problémás bőrre lett kifejlesztve, amivel sajnos én is "büszkélkedhetem". Mivel nem teljes a fedése, a Bourjois Healthy Mix korrektorral együtt használom, aminek nagy előnye, hogy enyhén hidratálja a bőrt. A nagy meleggel eljött a bronzosítók ideje is, két kedvencem is van belőlük. A The Body  Shop Mézes Bronzosítója 02-es árnyalatban, amivel nem lehet tévedni. Matt, nagyon finom az állaga, és ami a legfontosabb picit sem narancssárga, így kontúrozáshoz is szuper, illetve egész arcra is, én ezzel a módszerrel korrigálom a BB krém világosságát. A másik a Rimmel Natural bronzosítója, Sun Light árnyalatban. Sötétebb és kevés csillám is található benne, de épp csak annyi, hogy egy kis ragyogást adhasson az arcnak. Fixálásra a Rimmel Stay Matte Transculent púdert használtam ( ami sajnos el is tört a nagy használatban :( ).
Szemsmink terén a minimumra törekedtem, általában csak az Yves Rocher szempillasprál-ja került fel. Annak ellenére, hogy elvileg nem vízálló nagyon tartós, és amit a legjobban szeretek benne, hogy "természetes" a formulája, ugyanakkor szép pillákat készíthetünk vele. Plusz pont, hogy nagyon könnyű lemosni. A hónap végén végre megjelent a Pink Gold Color Tattoo a Maybellin-től, amire már nagyon vártam. Gyönyörű rózsaszín-arany színe van, és talán mondanom sem kell hogy nagyon tartós. Alap nélkül minden kopás, és probléma nélkül bírja egész nap, igen, ebben a nagy melegben is! Igazi telitalálat, a kedvenc termékem jelenleg. Szemöldökformázásra sokat használtam a MAC szemöldök géljét Dirty Blonde árnyalatban. Tartós mint egy jó szemhéjtus, nem mászik el a helyéről 40 fokban sem, és nem törlődik le ha véletlenül hozzáérünk.
A nehezebb rúzsok felett, most a könnyedebb textúra diadalmaskodott, és mi könnyedebb van egy Clinique Chubby Stick-nél?!:) A legtöbbet használt árnyalat az Oversized Orange volt a hónapban, ha pedig erősebb fedést szerettem volna a Heftiest Hibiscus volt a befutó korallos-narancs színével, ami tökéletesen ment a "csak szempillaspirál" vonalhoz. A Bourjois Rouge Edition Fraise Remix a vidám pinkes-korallos már-már neon színe miatt volt kedvencem a hónapban.
Körömlakkok terén a Maybelline Colorama Neons kollekció narancssárga lakkja volt kétségkívül július sztárja.:) Igazi figyelemfelkeltő, rikító, nyári neon lakk, nagyon szeretem!:)


Ezek voltak tehát a legjobban kedvelt smink termékeim júliusban. Remélem tetszett a beszámolóm, és talán találtatok is néhány tippet a hőálló smink eléréséhez! :) Teszteket szeretnék írni néhány termékről, de ha van valami ami különösen érdekel titeket, írjátok meg bátran! Lesz még júliusra vonatkozó beszámoló, amiben kedvenc haj- és testápolási termékeimet mutatom majd meg nektek, és egy másik amiben lesz mindenféle. :)


Szép napot! ;)



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása