Szépséglabor

LÉTEZIK A TÖKÉLETESEN PASSZOLÓ ALAPOZÓ?

2015. szeptember 21. Szépséglabor Szólj hozzá!

LÉTEZIK A TÖKÉLETESEN PASSZOLÓ ALAPOZÓ?

truematch4.pngture-match.pngAzt tudjuk, hogy drogériában alapozót vásárolni kész kihívás.

Nem csak a szörnyű fények miatt, amik vagy megvakítanak vagy mondjuk mindent kékben átunk, hanem mert az árnyalatok legtöbbször nem igazán jól eltaláltak. Például nincs extra világos, és az is gyakori hogy sok sárga tónus kerül az alapozókba ami nem mindenkinek fog jól állni. Ezeket tapasztalva a L'Oréal gondolt egy nagyot, és megalkotta True Match termékcsaládot  - hogy könnyen megtalálhassuk a hozzánk tökéletesen passzoló alapozót. Hamarosan a márka legnépszerűbb alapozója lett, ami idén ősszel egy kis ráncfelvarrást kapott - nem csak a csomagolás, de a formula is megváltozott

Az első dolgunk, hogy belőjük milyen árnyalatok dominálnak nálunk:

  • ha hideg - rózsaszín tónusok, akkor a C (cool) csapatba tartozunk,
  • ha semleges - rózsaszín és sárga tónusok akkor az N-be (neutral);és
  • ha meleg - olíva vagy sárga tónusok akkor a W-be (warm).

És én már itt az elején elbizonytalanodtam kicsit - a hideget egyértelműen kizártam, maradt a semleges és a meleg, tulajdonképpen mindkettőbe be tudnám sorolni magam. Végül az N, vagyis semleges mellett döntöttem. Ezután megnézzük emnnyire sötét a bőrünk, és ez alapján a betűnk mellé számot is választunk. És itt következett a második kihívás - mert az N1 árnyalat után rögtön az N4 jön (se miért?!) és én persze a kettő közt vagyok valahol... Mivel az N4 tényleg nagyon sötétnek tűnt, és úgy gondoltam még mindig könnyebb kicsit a vllágosabban korrigálni, meg persze winter is coming, az N1 Ivory került a kosaramba. 
truematchonskin.pngÉs ezen a két képen láthatjátok, milyen a True Match a bőrön. Szépen kiegyenlítette a bőrszínem, nagyrészt elfedte a pirosságot. A bőrhibák és a pórusok is kevésbé látszanak, de azért korrektor még mindenképp jól jön fölé. Ahhoz, képest, hogy mennyire világos az N1 árnyalat, egész jól alkalmazkodott színben. A sárga tónusokat eléggé elnyomta, talán kicsit túlságosan is, Most direkt nem tettem fölé semmit, de egy kis bronzosítóval és púderrel szoktam korrigálni, amik egy kis melegséget is adnak az arcomnak. A finish egyébként méltó a hírnevéhez - nagyon könnyed, szinte láthatatlan a bőrön és ad neki valami belülről jövő ragyogást. A nap folyamán kifényesdik, mint ahogy minden alapozó a bőrömön, ezért púdert mindig tartok magamnál.

Hogy megtaláltam-e az én true match-em? Nem teljesen, de az N1 és az N4 együtt összedolgozva már közel járna hozzá. És a finish engem is meggyőzött, úgyhogy semmiképp sem adom fel, mert tényleg kivételes drogériás alapozóról van szó. Úgyis közeleg a Glamour-napok... 


Ti rátaláltatok már a tökéletesen passzoló alapozóra?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása