Szépséglabor

BŐRFESZESÍTŐ KRÉMEK - TÉNYLEG MŰKÖDNEK?

2015. július 08. Szépséglabor Szólj hozzá!

BŐRFESZESÍTŐ KRÉMEK - TÉNYLEG MŰKÖDNEK?

firming_kezdo2_1.png

firming.png

Ez most nem a fogyókúráról és a kilókról szól. Egy jó feszesítő krém használata önmagában sokat tehet azért hogy egy kicsit jobban érezzük magunkat - a tónusos bőrünkben...

Idén tavasszal mikor beköszöntött a melegebb idő én is számba vettem a tél hatásait a bőrömön - és nem örültem annak amit láttam. Nem igazán a fehérség, vagy az a néhány plusz kiló zavart, hanem hogy a bőröm teljesen elengedte magát. Szerettem volna megoldani ezt a problémát, lehetőleg a lenge szoknyák és rövidnadrágok szezonja előtt, ezért kicsit jobban beleástam magam a feszesítő krémek világába. Gondoltam elmesélem a tapasztalataimat...

Először is, ilyen típusú krémet tulajdonképpen minden árkategóriában lehet találni - a hatékonyság persze más kérdés. Sajnos azt tapasztaltam hogy ezen a téren a befektetés tényleg megtérül és egy professzionálisabb termékkel látványosabb eredményt lehet elérni. Ráadásul néhány ebbe a kategóriába sorolható krém, mint például a Clarins megújult formulával rendelkező Body Shaping Cream használata még kivételes élményt is nyújt. A textúrája extra könnyű, gyorsan beszívódik és mennyei az illata - egy csepp feszesítő luxus. Én imádom használni és előtte nem gondoltam volna hogy egy testápolóért rajongani lehet - pedig de mennyire hogy! OK, de mi van a hatással? Én határozottan látom és érzem a különbséget,  önmagában nehéz megítélnem mit tett mert a többi termékkel felváltva használom, de ezt a krémet emelném ki mint a leghatékonyabb. A második kedvenc már csak az illata miatt is a Nuxe Body hazai újdonsága, a Melting Firming Cream. Mandula és narancsvirág szirmokkal, anti-aging és feszesítő hatás... Úgy tökéletes ahogy van. Szintén gyorsan beszívódik, ami nálam az egyik legfontosabb szempont ezeknél a termékeknél. Mindkettő tégelyes kiszerelésben kapható és a bennük lévő 200 ml garantáltan elég egy több hónapos feszesítő bevetésre. Ahogy írtam felváltva használom őket mint a fő harcosokat a megereszkedett bőr ellen és őszintén mondom hogy nem gondoltam volna hogy ennyit számítanak majd. Fontos, hogy emellett egészségesen táplálkozom és futni is járok, de idén történt az hogy nem a fogyásban látom a legnagyobb előrelépést. Úgy általánosságban szebb, tónusosabb lett a bőröm és nem pirulok bele ha szoknyát veszek fel (igen, régen belepirultam, de ez egy másik történet...) Szóval igazából kaptam egy kis extra magabiztosságot, ami nyárra különösen jól jön.

A nehézfiúk mellett van két feszesítő segéd is amiket szeretek bevetni. A Nivea Q10 zuhanyzás közbeni feszesítő testápolója nagy kedvencem, főleg a frissítő hatása miatt. Kis gyöngyök vannak benne, amik nagyon enyhén masszíroznak felvitel közben, és lemosás után olyan mintha mentollal zuhanyoztam volna. Futás után különösen szeretem ezt a frissítő érzést, ebben a melegben pedig szuper alternatívája a testápolóknak. A Garnier Body Firming Care testápolót ritkábban használom, mert egy erősebben tápláló krém, de a benne található koffein és zöld tea már eleve jól hangzik mint egy kis plusz adalék a hidratáláshoz. A végére hagytam egy speciálisabb krémet - a Vichy Anti-Stretch Cream kifejezetten a striák eltüntetésére lett kifejlesztve és mi is kifejezetten erre a célra szereztük be... Biztosan sokaknak ismerősek a hirtelen fogyás, vagy a fogyás-hízás okozta csíkok. Nekem igen. Bár nem erősek, de nem bánnám ha még jobban elhalványodnának. A Vichy krémben nagyon bíztam, rengeteg pozitív véleményt olvastam róla és szerencsére én sem csalódtam benne. Nem csak utólagos kezelésre, de megelőzésre is szuper. Nálam csodákat művelt, tulajdonképpen szinte észre sem veszem azokat a régi csíkokat. Bár drágább és speciálisabb termék, aki ilyen gondokkal küzd annak sokat jelenthet.

firming2.png

Dióhéjban ennyi, igazából még hosszú sorokat tudnék írni, de senkit nem akarok leterhelni - viszont ha egy-egy termékről szeretnétek részletesebb leírást vagy kérdésetek van, írjátok meg bátran! 

Összességében nekem nagyon beváltak a feszesítő krémek, biztos helyet szereztek a testápolási rutinomban - és nem csak nyáron! Az a plusz magabiztosság amit a használatuk adott számomra sokat jelent, egy fontos lépést hogy kicsit komfortosabban érezzem magam a bőrömben...


Ti használtok feszesítő krémeket?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása