Szépséglabor

SCENTS OF THE MOMENT

2017. március 31. Szépséglabor Szólj hozzá!

SCENTS OF THE MOMENT

pure.pngpure_sima.png

Végre itt a tavasz, annyira élvezem a jó időt, a napsütést és az új illatokat. Van ez a kis időszak, mikor a tél és a tavasz illata egyszerre vannak jelen, és nagyon izgalmas keveréket tudnak alkotni. 

Ti mikor váltotok parfümöt? A nagy házak ilyenkorra már rég kijöttek a tavaszi illatokkal, úgyhogy a lehetőség adott a változtatásra. Itt van például a Mon Guerlain, aminek a múzsája Angelina Jolie - innentől kezdve engem meg is vettek, fantasztikus választás volt. Ha elképzeli az ember, hogy ilyen lehet az ő illata... Egyszerre klasszikus és modern egyébként maga a parfüm, A Guerlain néhány klasszikus és kicsit megújított jegyével. Szerintem igazi védjeggyé válhat, és minden évszakot felőle illatot alkottak. Bár nagyon megkedveltem én is, még minid a La Petite Robe Noir őszi váltzata az, amit reggelente magamra fújok, nem tudom megunni annak ellenére hogy kicsit nehezebb, tényleg télibb a hangulata. 

Én nagyon szeretem az otthonomat is megtölteni valamilyen illattal, legtöbbször gyertyákat használok erre a célra. Nagy felfedezés volt a H&M Home-ban a fekete Mahogany. Ha tudjátok, szagoljátok meg egy üzletben - nehéz, füstös, picit férfias is. Abszolút nem a tavasz jut erről eszembe nekem sem, de ebben is van valami klasszikus vonás amitől tudom, hogy minden évszakban fogom szeretni. És újravásárolni. És újra, és újra. Azért a tavasz is beköltözött hozzám, az új Airwick Pure aeroszolokkal. Gyertyát általában este gyújtok, de ha napközben fel szeretném picit frissíteni a lakást, ezeket használom. Vanília mániásként a Fehér vanília virág a kedvencem. Sokszor mondtátok mér ti is, hogy a vanília egy vízválasztó illat, mert sokszor elrontják és műhatásúvá teszik egyes termékekben. Most szerencsére nem ez a helyzet, és még a pasim is meg tudta kedvelni ezt az illatot. 

Nálatok mik az aktuális kedvenc illatok?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása