Szépséglabor

SHOPPED...

2016. április 11. Szépséglabor Szólj hozzá!

SHOPPED...

shopping_1.jpgshopping3.jpgshopping2.jpg

Mikor azt mondod nem vásárolok egy ideig kozmetikumot, mert már így is akkora a kollekciód hogy katalógust kellene róla vezeted, aztán jönnek az akciók...

Bár konkrétan nem fogadtam meg, hogy idén tavasszal nem Glamour-napozok, de tényleg úgy éreztem hogy igazából semmire sincs szükségem, mindenből van bőven - akciók ide vagy oda. Aztán mikor elmész az üzletek mellett hat rád a rengeteg (de komolyan, volt alig lehette elférni) shoppingoló mantrája és megszólal a benned élő hang: de a Lancome Juicy shaker olyan jó fej újdonság, és egyébként is bloggerként szinte kötelező kipróbálni. A Tangle Teezered is elég ramaty állapotban van már, ideje egy újra beruházni. És ha őszinte vagyok: olyan nincs hogy azon a bizonyos képzeletbeli listán semmi se szerepeljen éppen - bár most sikeresen kihúztam róla néhány tételt. 

Első Lancome termékemet is sikerült beszereznem, amiért egyedül Lisa Eldrige-t okolom. Mikor ő lett a Lancome kreatív igazgatója, tudtam hogy máris a zsebükben vagyok és alig vártam hogy megjelenjen az első Lisa által megálmodott kollekció. És tessék, előrukkoltak a legaranyosabb ajakcuccal valaha! A Juicy Shaker egy pigmentekkel gazdagított ajakolaj, amit tényleg shaker módjára kell felrázni használat előtt. Az egész csomagolás, a felvitel és a színek... Azóta is megy a shake, shake, shake és nem hiszem hogy a következő hetekben bármi mást viselnék helyette. A Mangoes Wild árnyalatot választottam, de függőként be kell látnom, nem valószínű hogy egynél megállok... Nemsokára külön posztal is jelentkezem róla. Amit már régóta ki szerettem volna próbálni az a Freeman Avocado & Oatmeal maszkja. Avokádó, zabkása - mindkettőt imádom, és itt-ott valahogy mindig szembejött ez a maszk - 2015-ös Allure díjazott is lett. És mivel a  bőröm az utóbbi hetekben enyhén szólva hektikusan viselkedik, gondoltam teszek vele egy próbát. Újdonság még a bőrápolási rutinomban a Clinique moisture surge extended thirst relief géles arckrémje - de hosszú név ez. A vegyes bőr trükkös dolog, mert bár küzdened kell a problémás bőr tüneteivel, a hidratálásra is oda kell figyelned - a homlokom például mintha mástól kölcsönöztem volna, sokszor extrémen kiszárad. Szóval szerettem volna egy olyan krémet ami könnyű, de intenzíven hidratál és akár napközben is használhatom - és ez a Clinique krém mindezt tudja, sőt akár smink fölé is használható, plusz az ára is "kellemes" - bingó!

A többi dolog "csupán" készletfeltöltés ( legalábbis ezzel áltatom magam ). A szokásos Casting Créme Gloss hajfesték - még mindig hűséges vagyok az árnyalathoz. Batiste szárazsampon mert mióta dolgozom jobban kell mint valaha, és a virágos verziót még nem próbáltam. Tangle Teezer update - a régin már nagyon látszott mennyire szerettem, eléggé megkopott. Ha még nem próbáltátok - tegyétek meg, mert ez a fura műanyag sündisznó az egyik legjobb dolog ami a hajatokkal történhet. És a MAC-be is beugrottam végre, már hetek óta terveztem. Nem sikerült mindent beszereznem, mert a Strobe Cream-et elkapkodták, a Brow Gel-t viszont igen. Több termékkel is kísérleteztem szemöldök téren az utóbbi időben, de még mindig ez a gél a legjobb és szerencsére az állandó kínálat része lett. A Dirty Blonde árnyalatot használom. Vettem még egy szempillagöndörítőt, mert egy ideje nem volt és ez rózsaarany...

 

Ti vetettek valamit?


Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása