Szépséglabor

MATTÍTŐ KENDŐ? TALÁLTAM VALAMI JOBBAT!

2015. október 07. Szépséglabor Szólj hozzá!

MATTÍTŐ KENDŐ? TALÁLTAM VALAMI JOBBAT!

garnier_antishine.png

garnier_antishine2.png

Jó hidratáló, jó alapozó, jó primer, ecset és púder - sokszor még ez sem elég és néhány óra múlva már olyan fényes az arcom mint egy karácsonyi díszgömb. Nos, bár közeledik az ünnepi időszak azért ezen a problémán jó lenne túllépni. Nem is gondoltam volna, hogy éppen a drogériában találok majd rá a megoldásra....

A Garnier egyik újdonsága viszonlyag láthatatlan, sokat én sem hallottam róla. De mivel a drogáriák a kedvenc játszótereim közé tartoznak és sokszor célzottan újdonságok után indulok el kutatni, megláttam a mindig reményt keltó ÚJ! feliratot és jól megnéztem magamnak a - és ez hosszú lesz - Garnier Hautklar Csillogó Bőr Elleni Arcápoló Zselét. Én szóltam...

A Ganier.... arcápolója megfelelő választás számomra? Igen, ha bőre zsíros, problémás és arca T-zónája már néhány órával az alapozó felvitele után ismét csillog.

Azt leszámítva hogy nem igazán tudom hogy szólítsam, mindent szeretek benne! Először is nagyon könnyű zselés az állaga, amit ebből adódóan szuperül el lehet oszlatni a bőrön. Hamar beszívódik és felvitel közben egy kis kellemes hűsítő érzést is ad. Azonnal látszik is, hogy a bőr mattabb lesz, sőt a pórusok is kevésbé láthatóak - tulajdonképpen egyszerre működik arcápolóként és primerként. Az alapozó simán siklik felette, sőt talán jobban meg is tartja azt. Ami az anticsillogást illeti, nem mondom hogy végül nem lesz fényes az arcom, de több óra haladékot kapok amikor ezt a krémet használom. De nem is ezek miatt tartom jó terméknek, hanem mert szalicilsavat  is tartalmaz, tehát nem csak a kölső problémára koncentrál, hanem magát a forrást, a problémás bőrt is igyekszik kezelni. Szeretem alapozó alá, vagy sminkmentes napokon csak magában feltenni. Az én bőröm kombinált, ezért úgy szoktam használni, hogy a zseléből teszek a T-zónámra és a problémásabb, fényesebb területekre, mellette pedig feldobok még egy gazdagabb hidratálót is a szárazabb részekre.

Összefoglalva primer és arcápoló egyben, ami még a pénztárcánkat sme terheli meg nagyon... Deal! 


Ha Ti is küzdötök ezzel a problémával, várom a tippjeiteket!
Nektek  milyen termék vált be eddig?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása