Szépséglabor

7 RUHADARAB AMIVEL INSTANT ŐSZIESÍTHETED IDÉN A GARDRÓBODAT

2015. szeptember 24. Szépséglabor Szólj hozzá!

7 RUHADARAB AMIVEL INSTANT ŐSZIESÍTHETED IDÉN A GARDRÓBODAT

fall_trend2.png

Divat szempontjából biztosan az ősz a kedvenc évszakom. Csizmák, rétegek, kabátok... még több csizma... Nem tudom Ti mikor kaptok rá a hulló levelek hangulatára, de én már augusztusban is csak az előbb említett darabokra tudok gondolni. És most, hogy már hivatalosan is ősz van indulhat a szezonális gardróbfrissítés...

Mi tombol idén? A 70-es évek, a rojtok, a kalapok, a bőr és hasított bőr minden mennyiségben, az A vonalú miniszoknya, visszatért a trapéznadrág és a poncsót még mindig nyugodtan magunkra dobhatjuk induláskor. És itt kell elmondanom, hogy nekem ez így, főleg együtt nagyon sok. Nem mintha nem néznének ki akár kombinálva is nagyon jól együtt, mert igen, de jobban szeretem ezeket az aktuális trendeket egy-egy klasszikusabb, örök darabbal kombinálni. Így a stílusunk is megmarad és nagyon aktuálisak is lehetünk - valahogy úgy mint a kecske meg a káposzta. ( Igen, ezt most tényleg leírtam...).

Összegyűjtöttem néhány kedvenc ilyen aktuális darabot, amiket én is szívesen beépítenék a gardróbomba. A legjobb taktika szerintem csak 1-2, de nagyon szépen kidolgozott és minőségi ruhára vagy kiegészítőre benevezni


Ti beszereztetek már valamit sz őszi szezonra?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása