Szépséglabor

BOB - MÉG EGY KICSIT RÖVIDEBBEN

2015. július 23. Szépséglabor Szólj hozzá!

BOB - MÉG EGY KICSIT RÖVIDEBBEN

shortbob2.pngshortbob.png

Viszlát lob, hello bob! Ha követtek instagrammon vagy facebookon is már láthattátok hogy megint fodrásznál jártam és ezúttal nem fogtam vissza magam, hullottak a centik... És most a hajam rövidebb mint valaha.

Az ok egyszerűen a közelgő nyaralás és a 35 fokos meleg volt. Bár a lobbal is sokkal komfortosabban lehet átvészelni a hőséget, olyan gyorsan megnőtt az előző vágás óta hogy most gondoltam elébevágunk a dolgoknak és rövidebb bobra váltok.

A sokk nagyobb volt mint a hosszú hajból való váltásnál, hiszen még sosem volt ennyire rövid a hajam. Napokig nem ismertem meg magam a tükörben és még az árnyékomtól is zavarba jöttem - ki ez a csaj akinek kilátszik a nyaka... De nem estem kétségbe, már csak azért sem mert megint új izgalmat találtam a hajformázásban - más termékek jöttek be a képbe és más styling technikák. A Babyliss hajsütőm például alapkellék lett - ahogy a vele készített textúrált hullámok is. Újdonság még hogy a rövidség miatt mindig kilátszik a nyakam - Chanel szerint ebben van valami nagyon nőies és a világért sem vonnám kétségbe a Mademoiselle-t. Egészen más hangsúlyt kaptak az ékszereim, az állam vonala vagy egy-egy blúz gallérja...

A vágás óta eltelt két hét, beleértve a csodás nyaralást is és most már magamat látom a tükörben. És bár még mindig nem vagyok teljesen biztos benne hogy ez az a frizura ami a legjobban illik hozzám, de nagyon örülök hogy megint vágattam. Egyszer mindent ki kell próbálni, nem igaz....?!

shortbob3.png


Hoyg tetszik neketek a rövidebb frizura?
Ti viselnétek ezt a típusú, rövidebb bobot?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása