Szépséglabor

AZ EGYIK LEGJOBB DOLOG AMI AZ AJKAIDDAL TÖRTÉNHET | LABELLO LIP BUTTER

2014. július 31. Szépséglabor Szólj hozzá!

AZ EGYIK LEGJOBB DOLOG AMI AZ AJKAIDDAL TÖRTÉNHET | LABELLO LIP BUTTER


Végre itt vannak, a Nivea/nálunk Labello ajakvajak már itthon is kaphatóak! Én már lassan 2 hete használom, és a címet komolyan gondoltam - az egyik legjobb dolog ami az ajkaitokkal történhet bizony ez. 

Most sajnálom legjobban hogy nem tudok illatokat közvetíteni, mert ezt érezni kell! Egyszerűen ellenállhatatlan, már többször kerültem a közelébe hogy megkóstoljam. Persze nem tettem meg, de legalább felkenve még néhány percig körülleng a vanília és makadámia tökéletes párosa. Édes, ugyanakkor kicsit fanyar is. Ahhhh. ( És még csak túlzásokba sem estem.)
De van más is az illaton túl. Nagyon jól és mélyen hidratál. Én leginkább esténként használom, és az azonnali hatás mellett reggelre tényleg puhábbak és egyenletesek lesznek az ajkaim. Olyan mint egy intenzív kezelés. Felkenni is nagyon kellemes, az állaga tényleg a vajhoz hasonló és sokáig fent is marad, akár egy órán keresztül is olyan mintha frissen tetettem volna fel. A cserepes, száraz ajkakat szépen rendbehozza, de többet is tesz ennél. Sok rúzsom előtt hagyhatom már ki az aláhidratálást a használatának köszönhetően, mert egyszerűen elég puhák önmagukban is az ajkaim.

Engem lenyűgözött, és mindenkinek csak ajánlani tudom a Labello ajakvajat - száraz és cserepes ajkakkal küzdőknek pedig egyenesen kötelező! Remélem az enyhén színezett málnás verziót is megtalálom hamarosan, ha így lesz mindenképp beszámolok majd róla is. A legfrisebb hírekért kövessetek instagramon is. 

A Labello Lip Butter-t a Müller drogériákban vásárolhatjátok meg 8-900 Ft-ért, elég nagy, 15 ml-es kiszerelésben.




Ti találkoztatok már a Labello ajakvajakkal?
Milyen ajakápolót használtok, mi a kedvencetek?





Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása