Szépséglabor

Gerovital Plant arcápoló termékek - friss tapasztalatok

2014. április 06. Szépséglabor Szólj hozzá!

Gerovital Plant arcápoló termékek - friss tapasztalatok


Nemrég alkalmam nylílt a Gerovital Plant néhány arcápoló krémek kipróbálására, és mivel a márka nekem viszonylag ismeretlen volt előtte, nagy kíváncsisággal kezdtem neki a tesztelésnek. A rövidtávú tapasztalataim
nagyon jók, de persze nem zárom le ennyivel a törénetet.


Négy teljes kiszerelésű arckrémet és néhány mintát is rejtett a Gerovital csomag, egyenlőre csak a krémekkel ismerkedtem meg közelebbről.
A Gerovital H3 Evolution termékeket az érett bőr kezelésére alkották meg. A 30 feletti nőknek kifejlesztett termékek az öregedés első jeleit kezelik, míg a 45 feletti nők számára készült krémek és bőrápolók hatékony megoldást kínálnak a mély ráncok ellen. Emellet természetesen hidratálják is a száraz bőrt. 
Ebből a családból két krémet is kaptam, egy bőrfeszesítő nappali hidratálót és egy ránckorrektort. Mivel ezeknek a tremékeknek a hatékonyságát én nem tudom letesztelni, megbíztam vele valakit, aki természetesen megosztja majd velem a tapasztalatait. Így a blog történetében elsőként egy vendégbloggerre tettem szert. :)

A másik két krémről viszont én is őszintén nyilatkozhatok. Ezek a Gerovital Plant termékcsalád tagjai, amik organikus havasi havasigyopár-kivonattal, gyógynövényekkel, vitaminokkal és olajokkal ápolják a bőrt. 


Nappali Hidratáló Krém

Egy nagyon könnyű, vizesebb állagú hidratáló krém, ami gyorsan beszívódik és nem hagy olajos vagy zsíros érzetet maga után. Nem nehezíti el a bőrt így napközben nagyon kényelmes viselni. A hidratáló hatása épp ideális nappalra. A bőröm kombinált és elég érzékeny, de ezt a krémet szereti, nem okoz semmilyen problémát. Sminkalapként is tökéletesen megállta a helyét.



Éjszakai Ránctalanító Hidratáló Krém

Ez a krém sokban hasonlít a nappali testvéréhez, szintén vizes állagú, gyorsan beszívódik, de éjszakai kicsit sűrűbb és nehezebb, intenzívebben hidratál.

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása