Szépséglabor

Glamour-napok 2014 április 11.-14.

2014. április 04. Szépséglabor Szólj hozzá!

Glamour-napok 2014 április 11.-14.

Egy hét múlva  ilyenkor már nagyban tartani fog a tavaszi Glamour-napi őrület, így épp itt az ideje "A Terv" összeállításának. Ez alkalommal nem terveztem nagy vásárlást, inkább olyan termékéket szeretnék beszerezni,
amik már régóta kívánságlistásak.

Két olyan tavaszi kollekciós termék is van amikre már nagyon vágyom, és ha mást nem, is őket meg szeretném venni. A Clinique új Cheek Pop pirosítóiról már olvashattatok itt a blogon, azt hiszem nem kérdés miért állnak a kívánságlista első helyén. Közülük a Ginger Pop árnyalat a kedvencem, ez az amit biztosan elhozok majd a 2000 Ft-os kedvezménnyel. Az új Estée Lauder Pure Color Envy rúzsok óriási népszerűségre tettek szert a megjelenésük óta, az én szívemet pedig meglepetésemre nem egy élénk, hanem a nude Potent árnyalat ejtette rabul. Valahogy érzem hogy mi ketten összetartozunk, főleg ha 2500 Ft-os kedvezménnyel lehet az enyém.:)
A külföldi blogokon végigsöprő Maybelline Colorsenstational High Shine Gloss őrület engem is utolért, és be is szereztem a Cashmere Rose árnyalatot. Én is nagyon megkedveltem ezt a nem ragadós-magas fényű formulát, ezért 50%-os kedvezménnyel a Glorious Grapefruit lesz a következő. És akkor az ajkaknál maradva, a Rimmel facebook oldalán sejtelmes hírek reppentek fel, miszerint új rúzsok érkeznek a hónapban. Nagyon bízom benne, hogy ezek a Moisture Renew rúzsok új árnyalatai lesznek, amik közt sok MAC dupe-ot találhatunk. Ilyen dupe az In Love With Ginger is ami a MAC Morange majdnem pontos mása. Plusz narancs rúzs trend, plusz 20% kedvezmény - listára felvéve!:)
Alix-nek (http://www.icovetthee.com/) már sok-sok vásárlásom köszönhető, nálam ő az aki ha egy termékre azt mondja hogy jó, és az itthon is kapható, azért indulok is érte. A legutóbbi videójában a John Frieda Luxorious Volume sampont és balzsamot dicsérte. Müller 20%-os kupon. :)
A La Roche-Posay termálvíz spray-jét már régóta ki szeretném próbálni, a L'oreal blogger day-en ebben csak még biztosabb lettem, a 20% kedvezmény remek alkalom lehet erre.
A slip-on sneakers divat engem is lázba hozott, a legjobban a Mango kínálatában lévő cipő tetszik. A weboldalon két színben van fent, bár nem tudom biztosan ez a párduc mintás elérhető-e. Remélem igen, és azt is hogy érvényes lesz rá a 20%-os kedvezmény.



Nektek mik a terveitek a jövő heti Glamour-napokra?



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása