Szépséglabor

Tangle Teezer - "Cares for the hair you wear"

2013. május 18. Szépséglabor Szólj hozzá!

Tangle Teezer - "Cares for the hair you wear"



A Tangle Teezer tulajdonképpen egy teljes egészében műanyag fésű, amit Shaun P. brit fodrász fejlesztett ki kifejezetten a gubancok könnyebb kifésülése érdekében. 30 évi fodrászkodás után meg tudom érteni hogy megpróbált megoldást találni a problémára!:) Én valahogy így képzelem a forradalmi fésű feltalálásának körülményeit:
" Shaun, mint 30 éve már majd minden nap felkelt, megitta a reggeli kávéját és bement a trendi fodrász szalonjába hogy szembenézzen egy újabb hajszobrászkodással töltött nappal. Vendégek jöttek-mentek, leginkább férfiak és rövid hajú nők, így már kezdte azt hinni ez egy nyugis nap lesz. De a nyugalom küszöbén feltűnt a rémálom, a hosszú, gubancos, sőt festett hajú lány és Shaun nem bírta tovább, 30 év feszültsége tört fel belőle hirtelen és felkiáltott: Nem, még egyszer nem csinálom ezt végig! Fenébe is, megtalálom a módját hogy soha többé ne keljen átélnem ezt a rémálmot! Majd miután hazament, megitta délutáni teáját és jógázott egyet, feltalálta a Tangle Teezert. Shaun-nak soha többé nem  kellett a kócos haj miatt szenvednie és nők ezreinek életét tette könnyebbé. Itt a vége, fuss el véle..."

A Tangle Teezer kifejlesztője, Shaun P.

Komolyra fordítva a szót ez az a termék, ami tényleg beváltja az ígéreteit és amivel kapcsolatban a forradalmi szó nem túlzás. A "csoda" magam sem tudom miben rejlik, de ez a hajkefe tényleg  a legjobb amit valaha próbáltam.





A sörték soronként eltérő méretűek és nagyon rugalmasak, viszonylag nagy rés van köztük.
A kefe kialakítása ergonomikus, nagyon jól illeszkedik a kézbe, és egyáltalán nem csúszkál. Érdekesség, hogy ahány ember kezébe adtam, mindenki máshogy fogta meg, de mindenkinek úgy is volt kényelmes. :)
Egyaránt lehet száraz és vizes hajon is használni.
Mivel az egész műanyag könnyen tisztítható és mosható.
Néhányszor már leesett innen-onnan és elég strapabírónak bizonyult, stabil, nem esik szét egykönnyen.
Többféle fajtája létezik, többféle színben és mintával: The Original, Salon Elite, Aqua Splash, Magic Flowerpot, Compact Styler

Használat közben. Tökéletes. Hosszú, gubancosodásra hajlamos hajam van, amit sokszor tényleg rémálom volt kifésülni, sajnos téptem-húztam is ilyenkor rendesen, ami töredezett hajvégekhez és számos problémához vezetett. Ezért vettem meg a Tangle Teezert és szerencsére minden ígéretét beváltotta. Mikor először használtam nem is akartam abbahagyni a fésülést olyan jó érzés volt!:) Úgy siklik a hajon mint kés a vajon (hoppá :)).Néhány perc alatt kész is vagyok, és nem csak könnyű, de egyenesen kellemes a használata, ugyanis a sörték masszírozzák a fejbőrt. Az eredmény gubancmentes, csillogó,puha, egészséges haj. A használata rengeteget javított a hajam minőségén, a töredezés minimális, a hajhullás az egészséges szinten marad. Azóta sem használok más kefét, mind a polcon porosodik. Egy aprócska "hiba" a hangja amit fésülés közben lehet hallani, de ez még mindig jobb mint a hajtépésé volt. Engem személy szerint nem zavar, csak a hiperérzékeny barátomat, de az meg az Ő baja!:P

Ár, beszerezhetőség. A Müllerben 5000 Ft körül kapható, ami elsőre soknak tűnik, de ha valami, ez megéri az árát. Én a Glamour napok alkalmával 20%-kal olcsóbban vásároltam meg, úgy meg pláne!:) Megrendelhető a iParfüméria webshopjából, így az ára kb. 3000 Ft + 990 Ft szállítás. Néhány fodrászszalonban is megvásárolható, erről a Facebook oldalon találhattok bővebb információt.

Tangle Teezer a Facebookon
Tangle Teezer a Krémmánián


"Go on, change your hairbrush, not your lifestyle!" Shaun P.


Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása