Szépséglabor

The Ordinary teszt +1 meglepetés márka

2018. március 01. Szépséglabor Szólj hozzá!

The Ordinary teszt +1 meglepetés márka

skincare1.jpgskincare4.jpg

Télen kicsit elhanyagoltam a bőrömet, így most igyekszem nagyobb figyelmet fordítani a bőrápolásra. Gyakorlatilag szeretném teljesen elölről felépíteni az arcápolási rutinom, ami nem csak a tavasz miatt esedékes, hanem mert a júliusi esküvőmre is szeretném felkészíteni. 2 új márkát is próbálgatok, és mindkettő telitalálatnak tűnik. Minimalista és/vagy természetes hatóanyagokat előnyben részesítők - ez a ti posztotok lehet! 

The Ordinary

Talán nem kell bemutatnom, akkora hype van a brand körül, hogy nehéz kikerülni a termékeiket. Alapvetően kulcshatóanyagokat kínálnak, minimális körítéssel, így sok (felesleges?) összetevő kimarad, ami más krémekben megjelenik. Az, hogy ennyien dicsérik nyilván csábító, nem beszélve az alacsony árakról. "Nincs vesztenivalóm!" felkiáltással ugrottam be a Tinamuba (az a hely veszélyes, én mondom) és hoztam el rögtön 2 terméket is - egyet problémás bőrre, egyet pedig azzal a céllal, hogy kicsit újjáélesszem a bőröm "ragyogását" és az első ráncoknak eleve esélyt se adjak. 
Niacinamide 10% + Zinc 1% - hangzatos név, nem? Idézem:

"Nagy erejű ásványianyag és vitamin formula pattanásos bőr ellen."

Nagy erejű - pipa. Már az első használat után tisztább és selymesen puha lett a bőröm. Olyannyira tetszett ez a hatás, hogy mindjárt reggel is feltettem. Nem kellett volna. Pont az ellenkezőjét értem el, teljes kiborulás, bőrproblémák mindenhol. Ezért azóta 2 naponta használom, csak este, és így tökéletesen működik. Nagyon keveset viszek fel, általában csak 1 cseppet, kikerülve a szemkörnyéket. Élvezem a hatását, másnap mindig elképesztő puha és kiegyensúlyozott bőrrel ébredek. Ha kipróbálnátok azt tudom ajánlani, hogy csak óvatosan, kísérletezzétek ki a ti bőrötöknek mekkora impulzus elég belőle. Még nem találkoztam ennyire hatékony termékkel a pattanások kezelésére - nálam 9/10-es. 
Ascorbyl Glucoside Solution 12% - szintén könnyen megjegyezhető neve van, összefoglalva: 

Vízben oldódó, stabil C-vitamin származék határozott bőrvilágosító hatással.

A The Ordinary C-vitaminos termékei nagy közönségkedvencek, de én nem emiatt vettem meg első körben. Szerettem volna a bőrömet élettel telibbé tenni és kifejezetten olyan terméket szerettem, ami az öregedés első jeleivel is megbírkózhat. Visszaszoríthatja. Késleltetheti. Itt tartok bizony.... Esténként használom szintén, és nem minden nap. A Dabba arcpermete után viszem fel közvetlenül (róla nemsokára), így szép egységes bőrképet kapok. Még tesztelem a hatásait, nem annynira látványosak, mint a Niacinamide 10% + Zinc 1%-nél. 

skincare_7.pngskincare6.jpg

Dabba Cosmetics

Féltem olyan márkáról írni, ami itthon nem, vagy csak nehezebben elérhető. De annyira meggyőző a termékeik hatása, hogy nem tudom nem megosztani veletek a tapasztalataimat. Végül is van élet a hype-on túl is....
Egy bio kiállításon akadt meg a szemem a tiszta fekete-ezüst pavilonon - a design önmagában nagy plusz pont. Kipróbáltam a termékeket, az egyik virágvízből fújtam a kezemre, aztán beszélgettem kicsit a márka képviselőjével. Néhány perccel később a kezem bőre olyan puha lett, a színe pedig olyan egységes, hogy nem hittem a szememnek. Őrült fújkálás, kérdések és válaszok után elhoztam egy ilyen virágvizet és egy szérumot is. 
Heather Floral Water: tisztító és nyugtató "tonikvíz" normál bőrre. Célja, hogy csökkentse az irritációt és megvédje a bőrt a káros környezeti hatásoktól. Amit azonnal tapasztalni lehet a használatával, hogy a bőr megnyugszik és nagyon puha lesz. Nem ragad, kifejezetten felfrissít és gyorsan beszívódik. Az illata kicsit gyógynövényes, de amint összekapcsolod ezzel a fantasztikus hatással kifejezetten szeretni fogod. Minden reggel ezzel kezdem a bőrápolást. Esténként pedig szintén ez az alapja a felvitt szérumoknak. Több ilyen "Víz" is van a márka kínálatában, amik különféle problémáknak nyújtanak megoldást, az áruk pedig több, mint korrekt ha a hatásokat nézzük. Nagyon jó az egész kompozíció, ez a permet megoldás a természetes hatóanyagokkal. 10/10

Deepwater Brightening Booster: Gyakorlatilag ugyanaz a célja, mint a The Ordinary C-vitaminos termékének. Csak kicsit természetesebb megoldásokkal. A márka boostereit rögtön a virágvizek után kell felvinni, illetve akkor, mikor még nedves tőlük a bőr. Így lesznek a leghatékonyabbak, ezt a tippet még a kiállításon kaptam. Tényleg jobban beszívódik így, sőt egy szérumhoz képest extrém gyorsan. A hatást itt is hosszabb távon kell figyelni, szintén az egységesítés és az első kis ráncok kezelése a célja. Használni mindenesetre egy élmény, fantasztikus szérum. 
Eléggé érezhető mennyire beleszerettem a márkába? Ott a csomagolás: sikk, egyszerűség. Aztán a márka mögötti filozófia: az összes természetes hatóanyag Lettországban megtalálható, (ez a márka hazája) és ottani természetvédelmi területekről gyűjtik be. De a legfontosabb, hogy elképesztő hatékonysággal működnek a termékeik. Néhány virágvizet megtaláltam magyar websopban: https://www.naurel.hu/markak/dabba Illetve a márka oldaláról is tudtok rendelni: https://dabbacosmetics.com/ 

skincare3.jpg

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása