Szépséglabor

5 ÉRV AZ EGYRÉSZES FÜRDŐRUHA MELLETT

2017. augusztus 22. Szépséglabor Szólj hozzá!

5 ÉRV AZ EGYRÉSZES FÜRDŐRUHA MELLETT

swimsuit3.jpgswimsuit2.jpgswimsuit.jpgA strandolást számomra nagyban megszépíti, hogy egyrészes fürdőruhában lógathatom a vízbe a lábam és emiatt kicsit sem vagyok nagyis. Körte alakom van, a bikini nem az én világom (aki körte, biztosan tudja mire gondolok), de több okom is van, ami miatt remélem, hogy a swimsuit trend még jó ideig marad.

1. Reneszánszét éli

Nem szeretem ezt a szót, de használnom kell: trendi. Merthogy az egyrészes fürdőruha most nagyon is az. Sőt, szerintem idén le is gyűrte a bikiniket. Az egy dolog persze, hogy az instagram tele van vele és mindenki így pózol a jachton, hajó, hegytetőn, szamárháton... De tényleg a való életben is egyre többen hordják szerte a partokon. Vagyis  többé nem muszáj a nagyi+unoka részleghez közel ülni a strandon a beolvadás jegyében. 

2. Változatos megoldások

Ez az egyrészes már nem az az egyrészes. Virágok, csíkok, pöttyök, gingham, kivágások, mellvillantós részek, 80-as évekbeli bevágások - mindent találni az üzletekben. Lehetünk egészen visszafogottabbak egy egyszínű darabbal, de egészen merészek is - ha valaki így szeret strandolni. Senkit nem ítélünk el, az egyrészes fürdőruhások tábora mindenkit befogad. 

3. Ápol és eltakar

Ezt a tulajdonságát nagyon lehet szeretni, bár azért ez sem láthatatlanná tévő köpönyeg. Én nagyon szeretem, hogy itt-ott megtart ezt-azt amit egy bikini nem tenne. Elbújni egyrészesben sem lehet és csak azért hordani nem is érdemes. 

4. Könnyebb jó méretet találni

Nekem legalább is az a tapasztalatom, hogy 5x olyan gyorsan találok egyrészest, mint bikinit. Ahogy írtam, körte alakom van és arra bikini felsőt találni.... Hagyjuk is. Az egyrészeseknél viszont nem olyan szembetűnő a nagy kosarak hiánya - legalábbis sosem a mellméret a dolog elrontója. A számozás már annál inkább fura lehet márkánként, de ki lehet tapasztalni - az S-es Oysho például mindig jó rám. Mindegyik darab. 

5. Szabadság

Ó igen! Ugorhatunk, oldalra fordulhatunk napozáskor, kiléphetünk a vízből a korlátra kapaszkodva szexi mozdulattal (ami persze közel sem az), futhatunk a parton Baywatch stílusban - és a mellünk még mindig tart. De komolyan, nagy előny, hogy nem kell mindig a villantás miatt aggódni - mármint nekünk nőknek ugyebár. Szabadítsátok ki a cicit 3. rész - lefújva!

Írjátok meg, ti szeretitek-e az egyrészes fürdőruhákat. És nyugodtan küldjétek el a kedvenc darabjaitokat kommentben!
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása