Szépséglabor

STYLE ALERT: THE MAXI DRESS

2017. június 08. Szépséglabor Szólj hozzá!

STYLE ALERT: THE MAXI DRESS

maxidress_1.pngmaxidress3_3.png

Földig érő nyári ruhák, amik ápolnak és eltakarnak ha kell, a melegben pedig kész felfrissülés őket viselni. Én mindent megtaláltam benne, ami egy forró nyárhoz kell, szóval éljen a maxi ruha trend! 

Ahhoz képest, hogy a koncepció tényleg egy álom, mikor először felvettem ezt a ruhát kicsit furán éreztem magam benne. Igaz, hogy ilyen kényelmes darabom még nem volt - a mozgás benne érthető módon nagyon szabad. De talán a minta is hozzájárul, hogy eszembe jutott a nagymamám otthonkája... Eltelt néhány perc és az 5 csillagos kényelem és az egész ruha egyszerűsége annyira meggyőzött, hogy legszívesebben már abban sétáltam volna ki a próbafülkéből. A ruha mintájába is beleszerettem, a virágokat egyébként is nehéz most kikerülni, és nem is érdemes. Az egyszerűséget ellensúlyozza, hogy a középen végigfutó gombolással sokat lehet játszani, szabályozni mennyit szeretnénk "mutatni". A ruha olyan lenge, hogy egy kis szellő visszafogott, Angelina-szerű lábvillantást eredményezhet, ami nem zavaró, sőt izgalmassá teszi a viselését. 

Az idei nyári trendek közül ebben tényleg nincs semmi kockázat, és eszembe jutott még egy nagy előny. Nem kell sokat gondolkodni. Maxi ruha, egy klassz mule és mondjuk egy fonott táska és mehetünk is. A poszt végén mutatok néhány kedvenc darabot, és lehetőségeket a kiegészítőkre is. 

 

RUHA: ZARA 
CIPŐ: MANGO  (tavalyi kollekció)
NYAKLÁNCOK: H&M 
GYŰRŰK: PANDORA

maxidress2.pngmaxidress5_1.pngmaxidress4.png

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása