Szépséglabor

TEXTÚRÁLÓ SPRAY? SZÁRAZSAMPON? HAJLAKK? MIND EGYSZERRE!

2017. február 28. Szépséglabor Szólj hozzá!

TEXTÚRÁLÓ SPRAY? SZÁRAZSAMPON? HAJLAKK? MIND EGYSZERRE!

batiste_1.pngbatiste_2_1.png

Egy olyan lánynak, akinek a styling hajsütővasból, nagy adag textúráló sprayből és hajlakkból áll, a Batiste újdonsága gyakorlatilag = A frizura egyetlen flakonban. 

Ez kicsit rosszul hangozhat - nem arról van szó, hogy szegényes a technikám. Csak nekem ennyi is elég a good hair day-hez, főleg az utóbbi időben. Rátaláltam a stílusra, amit kedvelni tudok, könnyen és gyorsan elkészíthetem és nagyjából mindig hasonlóan. Ez a "laza hullámok, egy kis textúrával" - reggelente már ennek is nagyon tudok örülni. Szóval innen kiindulva érthető, hogy mikor megláttam a Batiste új XXL Volume Spray hajlakkot/textúráló sprayt/szárazsampont éreztem, hogy ezt nekem találták ki.
Be is jött. Miután kifésültem kicsit a hullámokat, ráfújok keveset a végekre, a kezemmel összeborzolom kicsit a hajam és máris kapott egy kis extra textúrát és tartást. És az ígéretéhez híven dúsít is - ez a bobnak nagyon jót tud tenni. A permet textúrája nagyon emlékeztet a szárazsamponra, valószínűleg nem hiába, hisz Batiste termékről van szó.

Összességében egy nagyon klassz terméket találtam, ami tényleg néhány fújással sokat dob a lassan long bob kategóriába tartozó frizurámon. Egyvalamivel érdemes vigyázni: ha sokat fújunk a hajra, a textúra is sok lesz és többnapos kócos hatást kapunk dús helyett.  

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása