Szépséglabor

RÚZSOK, RÚZSOK, RÚZSOK

2016. december 01. Szépséglabor Szólj hozzá!

RÚZSOK, RÚZSOK, RÚZSOK

fall_lips.pngrebel_new.pngMiért lehet örülni az ősznek és a télnek: csizmák, sálak, hatalmas kötött pulcsik amik néha takarónak is elmennek, kabátok, falvelek aztán hó, és a lila, bogyós rúzsok. Mutatom az aktuális kedvenceimet. 
Néhány régi és új árnyalat is forog mostanában az asztal - táska - kabátzseb dimenzióban jelenleg (Olyan vagyok mint egy néni, csak nekem cukor helyett rúzsok vannak minden zsebemben. Mindegyikben.) A legnagyobb klasszikus ami szerintem szeptember elején minden bauty rajongó fiókjából előkerül természetesen a MAC Rebel. Mindig gyönyörű, mindig dögös és minden outfitet rögtön őszivé tud alakítani. Tipp: érdemes az intenzitásával játszani egy kicsit. Ha nem szeretnétek előcsalni a legfeltünőbb, sötét oldalát akkor vigyétek fel tapogatva, majd egy zsebkendővel itassátok fe a felesleget. A karaktere így sem vész el, csak kicsit könnyebb lesz viselni a hétköznapokban is. 
Annak ellenére, hogy a 2015-ös tavaszi kollekció része volt én ilyenkor szeretem legjobban a La Romanesque árnyaltot a Chaneltól - egyrész mert matt, másrészt az őrült rózsás-szilva színe miatt ami nagyon passzol a hidegebb időhőz. 
Fissebb szerzemény a Kiko rúzs amit Velencében csíptem el, potom összegre leárazva. Amellett hogy megkérték aznap a kezem, ez volt a legjobb deal. :) A textúrája nagyon krémes, a felivtelnél emiatt vigyázni is kell, de ezt egy kontúr ceruzával meg lehet oldani. Picit pirosabb, borosabb a színe amitől tök dögös és aháynszor viseltem mindig megkérdezte valaki mi van rajtam. A Kiko igazán megérkezhetne már hozzánk is.... 
Először próbáltam ki az Yves Saint Laurent glossy stain-t és hát már értem miért igyekszik annyi márka lemásolni ezt a formulát. Hihetlen tartós annak ellenére hogy leginkább egy szájféynhez hasonlít. Nagyon kéynelmes viselni is, egy idő után befogja a szín az ajakakat és még mindig egyenletesen lehet látni miután a csillogó hatás már elmúlt.

Most vettem csak észre, hogy tulajdonképpen mind a 4 rúzsnak más a textúrája, tehát abszolút jogos ebből az árnyaltból mind a 4... 

 

Ti milyen rúzsokat szerettek viselni télen? 
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása