Szépséglabor

MINIMAL MAKEUP ÉS TIPPEK A BETEG NAPOKRA

2015. november 04. Szépséglabor Szólj hozzá!

MINIMAL MAKEUP ÉS TIPPEK A BETEG NAPOKRA

beteg_2.pngbeteg2_1.png

Az utóbbi napokban az otthonom a kanpéra szűkült, az outfitem vastag pulcsira és még vastagabb zoknira a sminkem pedig zéró. De azt vettem észre, hogy minél jobban elhagyom magam, annál később állok megint talpra, szóval ma végre felvettem kesztyűt és kicsit rendbe szedtem magam. 

Na nem nagyon, csak hogy ha jönne a postás akkor ne ijedjen meg hirtelen attól hogy nem tudja milyen lénynek is érkezett csomagja. Ilyenkor tényleg a minimumra törekszem, ami tőlem ritka, de szerencsére van néhány szinte csodatévő termékem ami nagyon jól jött abban, hogy kicsit visszaállítsam végre az önbecsülésemet. Volt egy kis micellás vizes arctisztítás, ezután mindig használok valamilyen thermal vízes sprayt - kis megszálottság látszik kialakulni ezen a téren. A La Roche Posay és a Vichy termékeit használom felváltva. Aztán volt itt minden baj amit szerettem volna kicsit elfedni, például a hatalmas pórusaim, úgyhogy bevetettem az egyik kedvenc erre a célra bevált krémet a Garniertől. Itt olvashattok róla részletes posztot is. Már egy lépéssel jobban festettem - kisebb pórusok, egységesebb bőr. De mivel ez a krém kicsit mattít, és én pont egy kis életet szerettem volna legalábbb a bőrömre lehelni, fölé került még az egyik legújabb Erborian szenvedélyemből, a Pink Perfect Créme-ből. Ez maga a tökéletes primer - kiegyenlít és egy kis rózsás ragyogást ad a bőrnek. Ezzel a két termékkel máris jobban éreztem magam, egy kis ajakápolót még elfért azért, hgy egy kis egészséges színt és nagy adag hidratálást biztosítson. 

De ahhoz, hogy majd tényleg vissza tudjam hozni a bőröm a rendes kerékvágásba, az éjszakai rutinomon is változtatnom kellett egy kicsit, Hogy a szárazságot elllensúlyozzam, jól eltekertem a hidratáló faktort. Amikor látom, hogy szárazság üti fel a fejét, a Clarins HydraQuench krém után szoktam nyúlni. Ez a hétköznapokon már sok a kombinált bőrömnek, de ilyenkor igazi megmentő. Tényleg olyan mintha rengeteg vizet sikerült volna belesűriteni ebbe a tégelybe, a bőröm pedig szinte beissza felvitel után. Az arcolajok a mindennapi rutinom részei, és a Bielenda argánolajos verziója ami a hidratálás visszaállításában igazán erős. És már egy ideje ott árválkodott a "tesztelésre várva" dobozban a L'Oréal Exraordinary Oil éjszakai krém-maszk, gondoltam mikor, ha most nem. Feltettem és 15 perc múlva hihetetlen sima és puha volt a bőröm, ráadásul egész kipihentnek tűnt. Az első használat után le vagyok nyűgözve. Ó és a Nuxe Réve De Miel ajakbalzsam minden este, igazi klasszikus. 

Mindemelett töménytelen mennyiségű tea, citrom, gyömbér és a szokásos...


Ti szoktatok sminkelni ha betegek vagytok?
Vannak nektek is ilyenkorra bevált termékeitek?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása