Szépséglabor

SZEMÖLDÖK EGY TUBUSBAN

2015. június 26. Szépséglabor Szólj hozzá!

SZEMÖLDÖK EGY TUBUSBAN

brow2.pngbrows5.png

Új kedvenc sminkcucc a láthatáron - a tubusba zárt szemöldök. Mindjárt kéttő is... 

Szempillaspirál-szerű, de a szemöldökre kell használni...? Bevallom bennem is volt egy kis képzavar, és persze kétség mikor itthon is megjelentek a szemöldök zselék/gélek. Mire szépen megtanultuk hogyan töltsök ki és rajzoljuk tökéletesre azokat a vonalakat, akkor azt mondják hogy még hiányzik valami. És tényleg hiányzott!

Sőt, én már teljesen átszoktam a csak szemöldök géllel való fromázásra. A L'Orel Brow Artist Plumper-rel kezdődött, és az első lépések nem voltak meggyőzőek. Rákentem a már porral formázott szemöldökömre a háromszög alakú hegyes kis applikátorral és úgy éreztem mintha húznák a szálakat. Mintha nagyon ott lenne valami, zavaróan. De a kíváncsiság és az az elv, hogy a sminkelésben csak akkor találhatjuk meg a nekünk megfelelő termékeket ha kitartóan kísérletezünk, rávett hogy használjam...és használjam...És végül annyira bejött, hogy elhagytam a port és egy kis gyakorlattal, egyetlen termékkel 2 perc alatt megvolt az enyhén kócos/mégis rendezett szemöldök. Pont elég a festékanyag a fedéshez és ez a mennyiség pont jó hogy ne eshessünk túlzásokba. A forma pedig egész nap tart, hisz ez ezeknek a termékekenek ez is az eredeti célja.

Aztán a Maybelline is előrukkolt a BrowDrama-val, ami engem már csak a neve miatt is nagyon csábított: furcsán trendi Cara Delevigne szemöldök lebegett a szemem előtt mikor leemeltem a polcról. Hazaérve a kis bunkó alakú applikátor faladta a leckét, de igazából nem nehéz használni, sőt. És most nem tudom melyiket szeretem jobban. A BrowDrama Dark Blonde árnyalata kicsit világosabb, tökéletes egy füstös szemhez mert miközben szépen formázott lesz a szemöldök nem veszi el a figyelmet a szemsminkről. A Brow Artist Plumper már sötétebb, ugyanakkor kicsit szürkébb is és a kifelé vékonyodó, háromszög-alakú fejnek köszönhetően nagyon szépen lehet formázni a végeket. A fenti képen bal oldalon a Maybelline, jobb oldalon a L'Oreal - a színbeli különbség egész jól látszik. Mindkettő extra tartós, tulajdonképpen úgy kell lemosni az egészet a nap végén a sminkkel együtt. Végül abban maradtam, hogy mindegy, csak legyen valamelyikből, mert a reggeli rutinom már nem lehet ugyanaz nélkülük. Formázott, tartós szemöldök percek alatt - bármikor benne vagyok!

Próbáltatok már hasonló terméket?
Ti mivel formázzátok a szemöldökötöket?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása