Szépséglabor

Best of 2013 - Eyes and Lips

2014. január 06. Szépséglabor Szólj hozzá!

Best of 2013 - Eyes and Lips



2013 számomra a rúzsok és szemhéjfestékek jegyében telt. Rúzsok tekintetében igazi áttörés volt a tavalyi év, elkezdtem élénk árnyalatokat viselni. Ma már igazi "bold lips" típusú lány vagyok. Szemhéjpúderek esetében a nude és a földszínek a befutók. Ennek megfelelően találtam meg a számomra ideális stílust: "nude eyes & bold lips" a mottóm. :)
Rengeteg kedvencem lett tehát, de igyekeztem leszíkíteni a kört és összeállítani egy igazi"best of" listát.
 Íme 2013 legjei:



Clinique Chubby Sticks Intense - Mightiest Maraschino & Heftiest Hibiscus: A legtöbbet azt hiszem őket hasznátam 2013-ban. A chubby stickek voltak az első rúzs-ajakápoló hibridek a piacon, és velük hatalmas divathullámot indított el a Clinique. A Mightiest Maraschino egy könnyen viselhető, gyönyörű bogyós-piros, talán őt szerettem a legjobban az évben minden smintermékem közül. Már alig van belőle.  A Heftiest Hibiscus korallos-narancs, tökéletes a tavaszi-nyári szezonra. A gyűjteményem tagja még a mélylila Grandest Grape, őt is szerettem, főleg ősszel. Minhármukra jellemző hogy krémesek, könnyű a felvitelük és viselés közben hidratálják az ajkakat miközben erősen pigmentáltak és viszonylag tartósak is. 

Bourjois Rouge Edition - Fraise remix & Rouge jet set: Krémesek, könnyű őket viselni, tartósak, nem szárítják az ajkakat és erősen pigmentátlak. A Fraise Remix élénk rózsaszín-korall, nyáron nagy kedvencem volt; A Rouge Jet Set pedig az egyik legszebb piros rúzs kékes tónusával és élénk színével, rengeteget használtam egész évben.




Maybelline Color Tattoo - On and on bronze, Pink Gold, Permanent Taupe, Pomegranate, Timeless Black: Mind az 5 árnyalatot sokat használtam, nem volt szívem csak egyet kiemelni. Mindegyiknek megvan a saját stílusa és a szokásos mód ahogy használom. De mindben közös hogy pigmentáltak, krémesek, könnyű a felvitelük és persze nagyon tartósak. Alapként ( Pink Gold) csodálatosan kiemeli a színeket, vagy önmagukban ( On and on bronze ) is remekül megálják a helyüket a szemhéjon. Nem utolsó sorban árban is verhetetlenek. Várom az új árnyalatokat!




Urban Decay Naked paletta: Se veled, se nélküled kapcsolatban vagyunk a Naked és én. Az utóbbi időben inkább veled, ezért került fel a listára. Ha valamilyen alkalomra készítek sminket, ezután nyúlok, de hétköznap már ritkábban használom. Az alapszínek nagy része megtalálható benne, mint pl. az arany, rózsaszín, matt barna, fekete és highlighter, stb. így az egész paletta jól kihasználható, viszont felvitel közben sajnos potyog minden mindenfelé. Ezt leszámítva szuper.


Mac Satin Taupe & Antiqed szemhéjpúderek: Pigmentáltak, nagyon puhák, szinte krémesek, tartósak és a Nakeddel ellentétben nem potyognak! Viszont kevesebb alkalommal használom őket, de csak mert kicsit speciálisabb színekről van szó. Az Antiqued az őszi-téli szezon egyik kedvence volt nálam. A Satin Taupe volt az első Mac szemhéjpúderem, de még mindig nem tudom eldönteni jól áll-e. Remélem a jövőben bővül a kollekcióm és megtölthetem majd a kis palettámat néhány nude árnyalattal is. 




MAC Vegas Volt & Riri Woo: A Vegas Volt az első rúzsom a Mac-től. Erősen pigmentált, vibráló korall, nyáron sokat viseltem, a sok használat eredméyne a képen is látszik. A Riri Woo-t bár csak karácsonyra kaptam, nem szerettem volna kihagyni a kedvenceim közül, ugyanis azóta folyamatosan ezt viselem. Kékés tónusú, retro matt piros. Nagyon tartós, akár 7 órán keresztül is fennmarad, megtartva a színét és intenzitását. Felkenve "púderessé" válik, és így egyáltalán nem szártja az ajkakat, legalábbis számomra nagyon könnyű viselni. Tökéletes.




Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál: 2 éve töretlenül a kedvenc szempillaspirálom. Sokszor kérdezték már hogy műszempilla van-e rajtam hogy ennyire hosszúak és dúsak a pilláim. Azt hiszem ez sok mindent elmond a 2000 Calorie-ról. Még annyit tennék hozzá hogy nem kenődik el nyáron sem. Tökéletes.

Maybelline Baby Lips - Cherry Me: Bár csak nemrég jelent meg Magyarországon, így én sem használom régóta, de nem volt sívem kihagyni a kedvencek közül. Ugyanis kb. ezerszer használom óránként. Kissé rászoktam. Hidratálásban közepesen teljesít, a színe halvány de látható az ajkakon, az illata talán egy kissé erős, néha akár émelyítő is tud lenni. De minden előnyével és hibájával együtt is nagyon szeretem.



Ezek a termékek kerültek be a 2013-as év ledvencei közül. Remélem idén is sok újdonsággal és legalább ennyi csodás termékkel találkozom majd! Ha valamiről nem írtam még és részletesebb beszámolót szeretnétek róla, jelezzétek kommentben!




Ha egy dolgot választhatnátok "eyes & lips" kategóriában a kollekciótokból, mi lenne az?



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása